Stadelmann féle olaj lehet nélküle élni, de nem érdemes

Nagy családos anyukaként nagy szerelmese vagyok a természetes gyógymódoknak. Amikor a pici lányomat vártam, nagyon tudatosan készültem a szülésre, szerettem volna, ha minden könnyedén és gond nélkül történik.


Ekkor találkoztam a Stadelmann féle olajok jótékony hatásairól szóló cikkel, ami olyan erősen hatott rám, hogy rögtön beleástam magam jobban az „olajos” témába.
   Azt gondolom, hogy várandósként de persze egyébként is vágyunk a kényeztetésre és ez nekem olyan jól klappolt az akkori lelki állapotomhoz, hogy rögtön ki is próbáltam a várandós-olajat, ami éppen jól jött, mert az alacsony vérnyomás miatt sokszor szédelegtem és ez rendbe vágta a közérzetemet, főleg amikor félidős kismamaként végig kellett izgulnom a nagy fiam mandula műtétjét.
Aztán jön a következő para. Minden kismama réme a terhességi csíkén azt gondolom, hogy ez nem minden esetben függ tőlünk, egyszerűen fajta kérdése, hogy kinek milyen típusú a bőre, de Stadelmann gyógynövényes, enyhén virág illatú olaja, legalább abban segít, hogy a bőr rugalmasságát fenn tartja.

Aztán eljött a várva várt nap amit ezerszer végigpörgettem az agyamon, minden kis részletét „kidolgoztam” és tudatosan készültem a nagy találkozásra, kellemes relaxációs zenét töltöttem fel a mobilomra, vittem fül hallgatót, hogy ezáltal kizárjam a kórház zavaró neszeit és befelé tudjak koncentrálni.
Nem maradhatott ki természetesen a vajúdó olaj és a férjem nagy lapát tenyere, amivel a kereszt csontban jelentkező fájdalmat csodálatosan elmasszírozta, az olajos kéz könnyedén csúszott és kellemes meleget árasztott szét az egész testemben.
Érzéstelenítő hatásának köszönhetően fájdalmaim csökkentek és azt a görcsös kapaszkodást ami ilyenkor fellép könnyedén el tudtam engedni, így több erőm maradt a következő fájásig. Mindenkinek kívánom, hogy olajokkal vagy nélküle de inkább vele élje meg a szülés élményét, ne dőljön be rém történeteknek, higgye el, hogy igenis képessége van arra, hogy ez a pár óra életének legboldogabb eseményévé váljon.
A lényeg hogy Stademann olajai belopták magukat a szívembe és egyre többször veszem igénybe őket jótékony hatásuk miatt a különböző növényekből készült elixíreket, ha a lányom menéses görcsei miatt szenved már arra is megtaláltam az odaillő segítséget, ha a kicsinek jön a foga, már kenem a kis pofiját szigorúan kívülről a fog olajjal, ami rögtön csillapítja fájdalmát és még sorolhatnám a végtelenségig jótékony hatásait
De nem csak ezért szeretem, hanem mert illat lámpába téve olyan hangulatot áraszt ami által megelevenedik sok szép emlék, ilyen például a karácsony olaj illata. Ha behunyom a szemem, ez a fűszeres illat átjárja zsigereimet és újra gyereknek érzem magam, ezáltal lesz az ünnep még inkább bensőséges. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése