WAMP

Miért? És eddig miért nem? A kérdés fájón mardossa az embert: Itt van a szomszédban, a vásárlók pont a mi közönségünk, ismerik és kedvelik  a minőséget, fiatalok és kisgyermeket nevelnek.
No de majd mostantól... A következő 2 WAMP időpontja:
Máricus 20. Millenáris
Április 17. Erzsébet téri Gödör
Én sajnos nem lehettem jelen ezen az első jeles eseményen, mert sajnos éppen Influenza Tábornokkal vívtam egyenlőtlen küzdelmet (de végül győztem), de csapatunk egy része bizony ott volt, és rendkívül jól érezte magát. Nem csak a Mamami Bolt, hanem az 1001 Fonal is képviseltette magát. Mindkét vállalkozás olyan termékekkel vonult fel, amelyeket a WAMP zsűri előzőleg jóváhagyott, nem szégyenkeztünk. Találkozunk ezután havonta a WAMP-on! Áprilistól már fedetlen helyen, de a következő alkalom még a Millenárison lesz.

2 megjegyzés:

  1. néztem is milyen klassz hordozók... : ))
    szóval ezért! gratula, további jó vásározást!

    VálaszTörlés
  2. köszönjük, akkor ezek szerint legközelebb találkozunk:)

    VálaszTörlés