A MÉLYTÁL ÉS EGYÉB KOKTÉLOK - A Mei Tai (ázsiai típusú) babahordozókról

Magam alatt vágom a fát ezekkel az idétlen címekkel, így a kutya sem fog rájönni, hogy én tulajdonképpen a kis házikedvenceimről, a Mei Tai-okról akarok írni egy szépet. Mélytálnak egy mamamis anyuka kedves férje nevezte ezt a nagyszerű hordozóeszközt, talán azért, hogy valami értelme is legyen. Továbbá szívesen keverik még a méltán népszerű koktéllal, a Mai Tai-jal az elnevezését.
Szóval mi is ez a Mei Tai és miért ez a kedvenc hordozóm a privát hordozós időszakom kezdete óta? Hú, hát erről már nagyon sokat írtam, a másik blogomban, szerintem bemelegítésképpen el lehet olvasni ezt meg ezt.

Én is elolvastam megint, és hát majdnem minden szavával egyetértek:) Egy nem teljesen aktuális mondat van csak, az, amelyik arra vonatkozik, hol is lehet megfelelő Mei Tai-t (rövidítve: MT) kapni: cipőt a cipőboltból, Mei Tai-t a Mamami Boltból! És még csak nem is fizetnek ezekért a nagyszerű marketingfogásokért! Egy szó, mint száz, a Mamami Bolt nem véletlenül tartja a  kínálatában...


Adásunkat megszakítjuk, szolgálati közlemény: gyönyörű reggelre ébredtem: vastag hótakaró borította az utcánkat. Az utca, a puszta, a Bodri, meg minden. A felébredésem után 5 perccel hívtak a smasszerszolgálatunktól, hogy a Fadrusz utca is gyönyörű reggelre ébredt, mert elég hangosan visít a szirénánk. Egyből gondoltam, hogy a gonosz zsákosemberek kihasználva a friss havat valószínűleg nem a Mei Tai készletünket akarták meglovasítani (naná, mert nem tudják, mennyit ér... egész mostanáig nem tudták, pontosabban), hanem a játszószoba ablakát nyomta be a szélvihar. Lelki szemeim előtt megjelent a játszószobában egy helyes kis hókupac, de a valóság egy ronda nagy üvegszilánkkupac volt. Na erre mit csinál a felvilágosult webfelhasználó? Google keresőbe beírja, hogy "sos úristen betört a bolt ablaka valaki mentsen meg", vagy valami ilyesmi, erre pedig a kereső kidob egy ilyet, hogy:

"Mi is üvegezünk! Üvegezés kontároktól, hosszú határidővel, borzasztó drágán!
Gsm: 06 20 544 9275
E-mail: kontarmunka@freemail.hu"

Szerintetek felhívtam...? Pedig tulajdonképpen tetszik. De most mókázásra nincs időm, mert egyrészt üvegest kell találnom, másrészt a MT imádatom okairól kell írnom.
A Mei Tai annak idején, 3 évvel ezelőtt már képről megszólított: én leszek a hordozód. Én meg mondtam neki, hogy persze, lehet róla szó. Akkoriban még nem volt lehetőség sok MT-t kipróbálni, de még látni sem. Én az első MT-omat Németországból rendeltem, egy Kozy volt. Meg is próbálkoztam az árusításával, de úgy tűnt, nem érett meg a helyzet akkor még erre. De azért pár dolgot csináltam, pl. mit gondoltok, kinek a video-i találhatók a Kozy honlapján??? Ne azt a nénit nézzétek, aki 6 percig küzdi fel magára a gyermeket...
Akkor még nem indult el a Mamami honlap és fórum, így külföldi forrásokból kellett tájékozódni, ki milyen MT-t használ és mi róla a véleménye. A TBW (The Babywearer, amerikai hordozós honlap és  fórum) volt erre akkor egy autentikus forrás, ennek a mintájára készült utána a Mamami is, Kattixnak köszönhetően. Én mindent lelkiismeretesen elolvastam, amit a MT-okról tudni lehet, és arra jutottam, hogy nekem kell egy Kozy meg kell egy Bamberoo, ami akkor még "Geheimtip"-nek számított. Szóval egyszerűen képről beleszerettem a Bamberoo-ba...
Ez a szerelem  máig tart, és a blogom számos bejegyzéséből látszik, hogy igyekeztem vonzódásomat másokkal is megértetni. Mára úgy látom, sikerült... Ma már rengetegen hordoznak Bamberoo-ban. Természetesen, mint minden jó dologban, ebben is van magyar kapcsolódás: a Bamberoo-t USA-ban egy kedves magyar lány készíti, immár kb. 5 éve, több száz darabot adott el, vagyis több száz elégedett vásárlója van.
Kifejezetten Bamberoo használati video csak kettő készült eddig, Zsuzsi háti hordozást mutat (ő látható a fenti képen Miklós fiával. Ő sem állt meg egynél. Se gyereknél, se Bamberoo-nál...) az egyik Babahordozó Klubban,


Réka pedig Botond fiával elöl hordozást prezentál:

Természetesen időközben itthon is többen belevágtak a MT készítésbe. Sajnos sokan azt az elvet vallják, hogy a MT-t pofonegyszerű megvarrni, és mindegy, miből készül. A licitálós oldalakat ellepték az SK Mei Tai-ok... Így még szükségesebbé vált, hogy sokan, sok helyen leírjuk, melyek is egy megfelelő MT ismérvei:
- megfelelő, strapabíró, nem nyúló, nem gyűrődő anyag a pántoknak és esztétikus, mosásban nem összemenő anyag a dekornak, ill. puha, nem harmonikázódó bélés a bodynak és puhítás a vállpántnak/derékpántnak
- biztonsági cérna, ami nem pattogzik
- megfelelő szabásminta (nem, nem mindegy, milyen...)
- szakember, aki kiegyensúlyozott, megbízható minőségben, megfelelő technikai és etikai háttérrel (és igényes ízléssel) elkészíti

A Mamami Bolt kizárólag olyan MT-okat árul, amelyek megfelelnek a fent leírtaknak. Természetesen az, ha valamilyen márkát (még) nem árulunk, az meg nem azt jelenti, hogy az nem megfelelő:)


Egyik nap járt itt egy apuka, aki a MT-okról érdeklődött. Mint minden apuka, ő is tesztüzemmódban működött, vagyis a világ összes MT-át meg akarta nézni és összehasonlítani, és a MT tanulmányútjának mi voltunk az egyik állomása. Feltette azt a ravasz kérdést, hogy vajon honnan tudja ő azt, hogy ami nálunk kapható, az tényleg megéri az árát, hiszen minden kereskedő a saját áruját dícséri. Olyan választ is adhattam volna, mint az üveges vállalkozó barátunk, vagyis hogy vásároljon nálunk, mert itt kapható a legdrágább és legbénább MT a világon, de éreztem a helyzet komolyságát, és kifejtettem, hogy azért ezt a boltosdit nem a hangyák hordták ám össze. 3 év alatt rengeteg MT-t próbáltam, olvastam róluk, meghallgattam mások véleményét és teszteltem. Sok hosszútávú, részben saját tapasztalat alapján döntöttünk úgy, hogy ezeket a MT-okat fogjuk árulni.

Szeretettel várunk tehát minden hordozni vágyó szülőt, tesót, egyéb rokont, aki Mei Tai-jal szeretne hordozni, a Boltban megmutatom a demo MT-okkal, hogy működik. Szerintem találunk olyat, ami megnyeri a tetszéseteket!

4 megjegyzés:

  1. :-))))))
    de jó, ez a bejegyzés is nagyon tetszik és jók a fotók, majd ezeket nézegetem és olvasgatok míg eljutunk újra a boltba :D
    köszi a bejegyzést :)))

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok csajok! MA megyek :D és megint körülnézünk! viszek ezt-at, hozok ezt-azt.
    pussssz
    k

    VálaszTörlés
  3. Na és kinek a gyermeke van Orsi hátán? :)))

    VálaszTörlés
  4. az kérem attól függ, melyik képre/videora gondolt a kedves kommentelő, akit a fénykép alapján saaajnos nem áll módunkban felismerni:)

    VálaszTörlés