Kis visszatekintés, hogyan kezdődött...

Babamosoly boltként indult 2008-ban akkor még webboltként. Szerelemből született, ahogy többnyire a babák is, szerelemből a babák iránt, a babák egyszerű, természetes, de igényes nevelése iránt, és a környezetünk iránt.

Minden a pelenkákkal indult...
Nincs mese beleszerelmesedtem a cuki és pihe-puha anyagú modern textilpelusokba, és ezt meg is akartam mutatni azoknak a kismamáknak, akiket ismertem a kismama jógáról - baba-mama jógáról. Először csak a sajátjaimat mutattam lelkesen, de mivel a forgalmazónak is áradoztam milyen jó a cucc, azt javasolta áruljam én is itthon - kezdi a mesélést Mariann, a babamosoly (mamamibolt) anyukája.

Meg sem álmodtam hogy ez több lesz, mint hóbort és kedvtelés, hiszen teljesen más területen dolgoztam. De amit szeretsz csinálni, az megállíthatatlan... Így is lett, ma már fix bolttal, több webáruházzal és nagyker tevékenységgel 5-en dolgozunk rajta, benne. 2010-ben megnyitottuk a Mamamiboltot Budapesten (ma már csak weben működik - na ja kisgyerekek mellett nem egyszerű fizikailag), és csak most szántuk rá magunkat arra hogy egyesítsük a kettőt, így ezentúl a vevők itt Debrecenben is Mamamiboltként találkozhatnak velünk.
Ma már a kínálatunk is jelentősen kibővült, ha igényes és okosan összeállított babakelengyére vágysz, érdemes betérned akár webboltunkba, akár ha Debrecenben jártok ide a fizikai boltunkba!

Nagyon igyekszünk, próbáljuk a vásárlók igényeit teljes mértékben segíteni, kielégíteni, olyan termékeket felvenni kínálatunkba, melyek hiánycikknek számítanak ma még itthon. Mindig örülünk a vevői ajánlásoknak!
És sokszor kapjuk azt a visszajelzést, hogy ez az a bolt, ahol minden van, ami máshol nincs :)


Köszönjük hogy ilyen régen velünk vagytok, lassan megszüntetjük a kiindulópontunkat a babamosoly webáruházat, várunk mindenkit szeretettel ide a mamamiboltba.




Anyahonlapunk a www.mamami.hu fórum
webbolt : www.mamamibolt.hu
Fizikális boltunk: Debrecen Cegléd u. 16.
Facebookon 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése