Petit Lulu pelenkakülsők, nyerő választás!

Kb. fél évig nézegettem a mintadarabokat, nem próbáltam ki, hiszen már annyi van, minek még egy új márka, különben is, olyannagynaktűnik....

De aztán egyszer csak hazavittem a mamamiboltból, ám legyen, s szerelem lett, bizony az. Fél éve már hogy alapkészletünk tagja a Petit Lulu pelenkakülső és nem adnám semmi pénzért. Hogy miért?

- Legelső pont a puha combrész és derékrész. Polár anyag, sose nyomja el, nagyon kényelmes!
- Kellően nagy, bármi belefér, mégis használom egy tetra pelenkával is, nem csúszik el benne.
- Belül PUL, tehát nincs plusz réteg, így többször feltehető a babára, elég áttörölni.
- Egyszerű, nagyszerű
- Tépőzár nem nagy, tehát nem megy fel a záródó része a hasig, csak egy csík, de nagyon jó erős. Soha nem nyomta el még a haskót.
- Mintái is nagyon cukik, mindenki találhat benne szépet magának, van egyszerűbb, harsányabb, vagány és szelíd is :)

Európában gyártott termék ami külön plusz pontot érdemel.
Saját belsője sokat szív, de bármi mással is használhatjátok. Én elsősorban Blümchen prefoldot és kikko tetra pelenkát szoktam beletenni, de bármi mást ami a kezembe akad :).

Van patentos és tépőzáras változat is. Én magam tépőzár párti vagyok, de tudom hogy sokan patent rajongók, így természetesen mindkettőt berendeltük :)

https://mamamibolt.hu/117_petit-lulu


Íme, itt a saját belsőjével használja, ami kicsit körülményesebb, én egyszerűen beleteszem a háromrétegbe hajtott prefoldot és mehet a porontyra. De a külső kivitele nagyon szépen látszik a videón.
Mamamiboltban ITT találod őket





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése