Breastvest - újdonság a szoptatós mamiknak

http://mamamibolt.hu/szoptatashoz/3072-breastvest-szoptatos-ruhazatBreastvest - szoptatós ruházat

Régóta kerestem valami frappáns dolgot, amiben a szoptatás diszkréten megoldható. Van egy-két szuper Boob felsőm itthon, amiket imádok, és már a második gyermekemmel hordok, de vágyásom volt valami másra is, főleg hogy két szopis felső azért nem elég. Hordanám  a normál ruházatomat is, de vagy felül nyújtom a felsőimet, vagy alul kint a hasam-derekam, ami nem annyira kocka jelenleg :).

Aztán rátaláltam a Breastvestre. Mint általában a leghasznosabb dolgok, ezt is egy anyuka fejlesztette ki angol földön.
Megmondom őszintén, először szkeptikusan álltam előtte, nem tudtam, hogy fogom e annyira szeretni, mint a jól bevált szoptatós pólóimat. Bár a fantáziámat már ekkor is piszkálta, aztán az áttörést egy különleges alkalom hozta meg.

Egy nagyon kedves régi barátnőm hívott meg élete nagy napjára, ami egy szép nyári napra esett. Oké, megyünk, mert a legkisebb gyerkőc már volt pont akkora, hogy magamra kötve élvezzük az estét, de jött a klasszikus kérdés: mit vegyek fel???

No és itt lépett be ez az ominózus szoptatós fehérnemű az életembe. Egy nyári blúz alá vettem fel, és anélkül, hogy bárki észrevehette volna, etettem a lánykámat. Amikor csak szerette volna…

A blúz alja fel, melltartó lecsatolva, és hami. Mivel a Breastvest eltakarta a derekam és a hasam, sem Ő, sem én nem éreztem kényelmetlenül magam. Van belőle már fekete és fehér is. Vállpántja állítható, és a könnyű anyagának köszönhetően nagyon gyorsan megszárad, akár kézzel öblítem ki, akár bedobom a mosógépbe.

A derekamat és a hasamat elfedi szoptatás közben, így azt sem kell közszemlére tennem, illetve egy hűvösebb napon biztos, hogy nem fog megfázni. Tehát megbarátkoztunk.

Breastvest, és Te próbáltad már?

Nem kell annyi szopis felső, hordhatod a saját felsőidet. Nincs annyi hámozás se.. mármint kifele hámozás. 





http://mamamibolt.hu/szoptatashoz/3072-breastvest-szoptatos-ruhazat


Mamamibolt – Otthon a kötődő nevelésben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése