Manduca Sling teszt - fordítás



Lehetőségem volt két terméket is tesztelni a Manducától! Az egyik a Manduca csatos hordozója, a másik pedig az új Manduca Sling rugalmas hordozókendő – mindkettőt imádom és azt gondolom Te is imádni fogod! Köszönet a Manduca cégnek hogy kipróbálhattam ezeket a hordozókat!

Manduca Sling rugalmas kendő

Tudnivalók a kendőről:
* Manduca sling 100% GOTS tanúsítvánnyal rendelkező bio pamutból készült, jersey kendő, amely csak szélességében rugalmas (ebben különbözik a legtöbb rugalmas kendőtől)
*5.50m/216.5inches hosszú és 60cm/23.6inches széles.
*Tesztelve és biztonságosnak bizonyult  3.5 kg - 15 kg (7.7 - 33 lbs) – comfort hordozáshoz kb 9kg-ig ajánlott
*Nagyon könnyű és szellős anyag, súlya mindössze 620g.
*Használható 3 rétegben elöl és csípőhordozáshoz. (Nem alkalmas háti hordozásra)
*Más szín a felső és az alsó szegésen (ez segíti a megkötést)
* 8 különböző színben gyártják.
Manduca Sling in the PWCC with my 15month/24lb baby

Egy rugalmas kendőt totyogó babának?! Vagy inkább egy kényelmes rugalmas kendőt totyogó babának?! IGEN!
A Manduca hordozókendője egy rugalmas jersey anyag, amit 15kg súlyig teszteltek. Meg kell hogy mondjam, Moby kendőnk volt amikor a kisebbik gyermekem újszülött volt, és nem győzött meg igazán, így nem voltak túl nagy reményeim a Manduca hordozókendő irányába. Ne ítélj soha mielőtt ki nem próbálod! Az első benyomásom az volt, milyen hihetetlenül puha és könnyű ez a kendő, különösen a Moby-hoz képest (a manduca kendő kb. Fele olyan vastagnak és kétszer olyan puhának tűnt mint a Moby). Második benyomásom – húú de gyönyörű élénk a színe! Azzal, hogy ilyen vékony, még kiváncsibb lettem, hogyan fog működni a 15 hónapos 12 kg súlyú fiammal. Először az ajánlott kívül zsebes keresztezettet próbáltam (PWCC) és meglepően jó volt az első benyomás, milyen kényelmes a kendo... Sosem igazán szerettem a kívül zsebes kereszt kötést, ezért úgy döntöttem kipróbálom a sima zsebes keresztezett kötést (FWCC) kiterítve a szárakat, és el voltam bűvölve! Olyan hihetetlenül kényelmes volt, és a fiam 5 percen belül elaludt benne. Normál esetben lerakom aludni ilyen meleg napon, de rendesen le akartam tesztelni a kendőt. Egy órát aludt a kendőben és végig kényelmes és jól támasztó érzés volt, hogy nem is bantam. Bár meleg volt, de nem annyira mint a kedvenc pamut szövött kendőim. 10 perc elteltével egy ilyen napon már izzadtam volna és kivettem volna egy Moby kendőből – és mindezt újszülött korában! Jól támasztotta a kendo végig, biztonságban volt majdhogynem súlytalan és nekem is nagyon kényelmes volt. 

Manduca Sling in the FWCC with my 15month/24lb baby

Ez a kendő annyira könnyű és kényelmes, hogy azon vettem észre magam, hogy az elkövetkező napokban mindig ez után a kendő után nyúlok a szövött kendőim helyett, még a totyogóm is hozta nekem!

A másik jó dolog a Manduca kendőjében a szegések különböző színnel történő varrása. Ez egyszerűbbé teszi a kendőkötést, mert gyorsan meg tudod állapítani melyik a felső és az alsó szegés, melyiket kell meghúzni. Jól is néz ki, ez pedig egy plusz pont. A hosszan csapott végek miatt a csomó is szép kis csinos.

Az egyetlen gondom a kendővel az volt hogy hosszú. Én 160cm magas vagyok kb. 55 kg, így elég hosszú szár maradt ki, így kétszer még körül kellett kötni. Mindent egybevéve imádom ezt a kendőt és azt gondolom egy újszülöttnek pedig állati jó lehet.

Folyt.köv. a Manduca csatos tesztjével.

Forrás: http://toddlersntattoos.blogspot.hu/

Manduca Sling a Mamamiboltban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése