Rádióceleb - Mamami Bolt a Civil Rádióban


Nagy megtiszteltetés ért ma minket, a Civil Rádió munkatársai kerestek meg, hogy beszélgessünk kicsit a mosható pelenkákról a zöld műsorukon belül. Reméltem, hogy az az időpontmegjelölés, hogy 7, valójában 19 órát takar, de nem volt ilyen szerencsém, a bioritmusomnak legkevésbé szimpatikus napszakban kellett nyilatkoznom, épp akkor, amikor általában családilag jobb oldalunkról a balra szoktunk fordulni az ágyban, és egy hegyes kis könyököt kibányászok az oldalamból.
De ez most másképp alakult, és ha az embert hívja a világhír, nem illik visszahívást ígérni.
Ami rendkívül érdekessé tette a beszélgetést (azon kívül, hogy kávé nélkül kellett abszolválnom, és közben hárman bámultak, az egyik  kuncogott, a másik iskolatáskával a hátán állt stratra készen, a férj pedig próbálta elérni a síri csendet körülöttem), az volt, hogy egy olyan nagypapa volt a műsorvezető, akinek első unokája nemrég született, és  - nahát - mosható pelenkát használnak. Én nagyon élveztem, remélem ez "átjön", és nem hallotok elfojtott ásításokat az interjúban. Ha meg igen, az meg annak köszönhető, hogy a tyúkokkal kelni nem természetes közegem...
Ilyesmikről beszélgettünk... "Batman vs. Predator"... pardon, "mosható pelenka vs. eldobható pelenka". És még finom voltam, hogy nem használt eldobható pelus-hegyről kerestem fotót...

Az interjú a Civil Rádió archívumából meghallgatható, nem tudok közelebbit linkelni, csak ezt.
A beszélgetés 2011.03.08-án hangzott el, reggel 7-7:30 között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése