CelebKati

A Mamami Bolt egyik tulajdonosáról, a Mamami Fórum tulajdonosáról és üzelemltetőjéről vélhetőleg a jövőben sem fog olyan cikk megjelenni, miszerint majdnem elvágta a nagylábujját, de aztán mégis eljutott volna az Operabálba, ha azt sajnálatosan ebben az évben nem sztornózták volna, viszont fájdalomdíjként és a rajongók örömére megemgedte, hogy egy fotóriporter elkísérje, miközben párizsit vásárol a Vásárcsarnokban és nagyon barátságosan elbeszélget az eladókkal. Ja és utána nem fognak vele főzősműsort sem forgatni. Pech.

Viszont a valódi tevékenységéről valódi beszámolót számunkra kicsit érdekfeszítőbb olvasni, reméljük, ti is szívesen olvassátok. Kedves partnerünk, a Minivilág készítette:

Régen a női körök, ma meg az online fórumok adhatnak választ egy sor kérdésre az aggodalomtól nem mindig mentes édesanyáknak. Nekem a mamami az egyik olyan fórum, ahol és amelynek kapcsán az anyaságomat illető legtöbb gondolatot járathattam a fejemben, és feltárhattam mások előtt, sőt megvitattam velük. A mamami fóruma nagyon fontos online felület, ha az ember a kötődő és természetes nevelés útvesztőiben keres némi eligazítást. A Mamami Bolt pedig minden család számára megkerülhetetlen, mert ha épp nem is hordozóeszközt, fonalat vagy mosható pelenkát szeretne vásárolni a gyermekének, hanem könyvet, borostyánláncot vagy babylegset, akkor is, ha kötni tanulna, dalolkázna vagy szakértői beszélgetésekre járna, akkor is a Fadrusz utcában talál termékére-programjára. A boltnak három tulajdonosa van, közülük most az egyikkel, a mamami fórum adminisztrátorával, Török Katival beszélgettem.
- Mikor, milyen életkörülmények között jött a gondolat, hogy létrehozz egy magyar nyelvű portált-fórumot, ami a kötődő nevelés és a természetes gyermekgondozás elkötelezett híve? Milyen mintákat láttál, amelyek segítettek a megalkotásban? 
- Az első gyermekemet vártam, amikor elkezdtem babás fórumokat látogatni, és érdeklődési körömnek megfelelően a külföldi hordozós - kötődő nevelős fórumokat is megtaláltam, főleg a thebabywearer.com fórum inspirált. Egy idő után az itthoni fórumokon kikötöttem a hordozós-moshatópelenkázós-igény szerint szoptatós topikokban, és úgy éreztem, hogy megérett itthon is az igény arra, hogy létrejöhessen egy témaspecifikus fórum, hát elindítottam. Egyedül hoztam létre (és nagyrészt még mindig egyedül csinálom), a tartalmi részhez kértem más bloggerektől segítséget már a kezdetektől fogva. Így az első fórumtagok között volt az akkoriban kezdődött budaörsi klubot szervező és a babahordozásról lelkesen blogoló (ma pedig már üzlettársam) Orsi, a mosható pelusos blog szerkesztője, laeres / Peti, akiktől cikkeket tudtam átvenni. A tartalmi részre sokkal hangsúlyosabb szerepet szántam eredetileg, de mivel a közösségi rész hamar kitöltötte minden percemet és szárnyalni kezdett, ez hamar háttérbe szorult.

Az egész riport itt olvasható, fogadjátok szeretettel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése