Levél a tatunak - 1.

Kedves Karácsonyi Tatu!

A nevem Dorka, pár hónapos kisbaba vagyok. A messzi Budapestről írok Neked, hogy elmeséljem, mit szeretnék karácsonyra. Azért szeretném elmesélni, hogy biztosan ne Nagyon Hangos Villogós Multifunkciós Babafoglakoztató Automata várjon majd a fa alatt. Bár az is nagyon szép ajándék, de én úgy gondolom, ebben a kevesebb több. Mármint inger. Ami éri a babát. Mármint engem. Szóval érted. Ezért szeretnék most karácsonyra pár szép dolgot, nem drágák, úgyhogy marad a nagytesó ajándékára is, ne izgulj.

Szeretnék először is borostyánláncot. Erre azért lenne nagy szükségem, mert azt mondják a nagyok, hogy még sok-sok fogat kell növesztenem, és eléggé kínlódok ezzel a feladattal. A borostyán pedig segít nekem. Még éjjel aludni is. És szép is. Nézd:


Szeretnék még báránybőrt is. Vagy bárányszőrt? Akárhogyis hívják a nagyok, azt a szőrős finom puha anyagot amire ráfekhetek és télen melegít, nyáron hűs. Úgy hallottam a babák nagyon szeretnek rajta aludni, kipróbálnám én is. Meg aztán majd kivitetném Anyuval a nappali szőnyegére, amikor megint a nagytesóval történő legózáshoz kell asszisztálnom ott.



Szeretnék még csinos sapkát és kiscipőt, mert olyan hideg van mostanság. Ha már a báránykáknál tartunk, legyen ez is finom puha meleg gyapjú. Mondjuk ilyenek:




És ha még belefér... láttam valahol ilyen cuki csörgőket. Nem Hangos, nem Villog, ellenben nagyon szép és kedves hangja van. Sokféle állatkásat láttam már, nem is tudnék választani. Rád bízom, jó?



Várunk Téged karácsonykor. Ígérem majd meglepődöm azért!

Puszil:
Dorka

A kedves karácsonyi tatu(k)nak szíves figyelmébe ajánljuk a Mamami Boltot, ahol Dorka minden álma valóra válhat...

[folytatjuk]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése